Телефони
Адреса
м. Кривий Ріг, проспект Поштовий, будинок 1, офіс 200

Декілька років тому мені кинувся в очі список з 30 питань для підведення підсумків року. Добре, що та справа була вже навесні … Та по своїй натурі я дуже люблю такі речі, тому зберегла список з думкою, що буде привід. Чесно скажу, що в кінці минулого року потреби зробити такий «чесний тест» для себе не було: насичений поїздками рік – відпочинок змінювався відрядженнями, звична тісна комунікація на всіх фронтах: від повного спортзалу людей в «мої» дні тижня до щотижневих зустрічей з усіма друзями чи то на нашій кухні, чи в улюбленій пі церії, чи в кав’ярні. Не кажучи вже про всі види семінарів, тренінгів, візитів, переговорів та іншого, того, що тепер заміняється цим страшним словом «офлайн».

На початку грудня в пошуках якогось документу я знайшла цей чек-лист і застрягла вже на сьомому питанні. Рік 2020 виявився таким довгим і насиченим, і справді в ньому можна було б знайти відповіді на всі 30 запитань. Але для мене важливіші не просто підсумки минулого, а те, з чим я вступаю в новий рік. Свої інсайти, які можна вмістити в 10 пунктів. Готова ними поділитися з вами. Ну що, поїхали!

  1. Фокусуватися потрібно на кінцевій меті. Іноді ми так концентруємося на деталях, коли йдемо дорогою до своєї мети, що просто втрачаємо з уваги цей орієнтир, гранично уважно заглиблюємося в дрібниці, в той час, коли основна мета віддаляється.
  2. Бути кращою у всьому не вийде, важливо розуміти свої найсильніші компетенції і робити ставку на них. Ви можете розвивати в собі навички, відкривати нові сторони, але ставку потрібно робити саме на своїх талантах.
  3. «Інтуїція» – потужна річ, довіряйте їй. Тепер я знаю, що це називається «неусвідомленою компетенцією», це те, що ви нібито знаєте інтуїтивно, але насправді, у вас вже є досвід прийняття подібного рішення.
  4. Перестати робити все! Звучить досить просто і банально, але насправді, головним показником до цього особисто для мене спрацювало те, що ти пропускаєш головне, у тебе замість пріоритетів мікс з тисячі невідкладних справ, які не зменшуються, а просто забирають твій ресурс.
  5. Порівнювати себе важливо. Але не з іншими, ні в якому разі. Порівнювати потрібно з собою, але колишньої, з тією, якою ти була, наприклад, рік тому: з тією, яка тільки почала працювати на новій посаді, з тією, яка вперше взяла акварельну кисть, з тією, яка брала перший урок катання на лижах…
  6. Продавай себе «різним покупцям в різній упаковці». Яка б у тебе не була цікава історія / проект / робота / захоплення, її неможливо подати однаково всім. Про це варто задуматися вже тоді, коли ти називаєш свої ім’я та прізвище.
  7. «Чи є у тебе план містер Фікс?» – так починався мій улюблений пригодницький мультсеріал (80 днів навколо світу), який варто переглянути! Так ось, відповідь Фікса була така: «Та у мене їх цілих три!» і це правильно. Завжди повинен бути запасний план або стратегія, не розраховуй на один можливий варіант розвитку подій. Мати запасний план необхідно завжди.
  8. Ставити собі запитання: «Яка моя роль в команді? Які функції я виконую? Як мене бачать інші?» Це близько до першого пункту, коли я акцентувала увагу на важливості бачити свою кінцеву мету. Так і зі своєю роллю: ми можемо взаємозамінювати один одного, підтримувати в команді, але пам’ятати про свою перошопочаткову роль важливо завжди.
  9. Цінності набагато важливіші компетенцій. Для початку варто зрозуміти свої цінності, розібратися, на чому будується ваша особистісна система. Дисонанс може бути в двох проекціях: коли тобі некомфортно в тій чи іншій організації, швидше за все твої цінності не збігаються з цінностями цієї організації. Або не виходить з тією чи іншою людиною, хоча як співробітник вона чудова, це теж скоріше за все через те, що немає співпадіння в ваших цінностях.
  10. Навчатися важливо і потрібно, не обмежуючи себе віком, обставинами і іншими факторами. Головна мета навчання – зміна способу мислення, оскільки саме думки вирішують, що і як ми будемо чи не будемо робити.

Хочу висловити особливу подяку своїй сім’ї, своїй чудовій команді «Проекту Кешер в Україні» та окрему подяку команді бізнес MBA (усьому викладацькому складу і адміністрації) і моїй чудовій групі, в якій я знову студентка.

Далі буде…

*Фото для блогу: Kseniya Ryabenko

Долучайтеся!

Бажаєте допомогти Кешеру, зробити соціально-корисну справу або знайти нових друзів і однодумців?

Стати членкинею

Зробити благодійний внесок