Телефоны

1 червня ми розмістили невеликий анонс, а вже 4 червня отримали більше 200 реакцій із вашої сторони!

Візьміть участь у віртуальному марші «Червоне взуття» (#RedShoes)

ПРО ЩО ЦЕ СВІДЧИТЬ?

Жінкам подобається червоний колір? Флешмоб – цікава розважальна ініціатива? Ні!

Це свідчить про те, що:

  • Тема насильства над жінками, гендерної несправедливості насправді хвилює кожну жінку, незалежно від соціального статусу та віку, релігійної приналежності і сексуальної орієнтації.
  • Ми розуміємо загальну відповідальність у просуванні цих тем, тем профілактики насильства та гендерної нерівності.
  • Жінки можуть і хочуть підтримувати одна одну і здатні об’єднувати зусилля у цьому ключі.

ЧОМУ ЦЕ ВАЖЛИВО?

Наша організація, Проект Кешер в Україні, вже більше 20 років займається проблемою профілактики домашнього насильства і ґендерно обумовленої нерівності.

За роки роботи ми стали свідками, як проблема домашнього насильства перейшла від стадії «сімейних проблем», про які не говорять вголос до її визнання суспільною проблемою: система законодавства, міри покарання, відділ поліції «Поліна», пункти допомоги жертвам… Та, на жаль, за ці роки потік історій про насильство, дискримінації, того, як порушувалися кордони, як жінки зазнавали утисків, жорстокого поводження, як жіноче тіло використовувалося, як об’єкт НЕ ЗМЕНШУЮТЬСЯ…

Проте ще 20 років тому ми й уявити не могли, що символічний флешмоб зможе об’єднати таку кількість жінок по всій Україні. І це найбільша зміна, яка відбулася з жіночим рухом в Україні: жінки спільними зусиллями зібрали підписи для ратифікації Стамбульської конвенції, жінки разом реалізують ініціативи допомоги жінкам-жертвам і 4 червня ми також разом змогли привернути увагу великого кола людей до проблеми насильства.

ЩО ЦЕ ДАСТЬ?

Нам також задають питання, на кшталт, «Що дають такі ваші флешмоби?», «Чим вони допоможуть жертвам насильства?». Щоб прояснити ситуацію, коротко відповідаємо:

  • За допомогою ініціативи ми привертаємо увагу до цієї проблеми, виходимо з кола її табуювання, залучаємо до обговорення цієї теми зусилля різних організацій. До нас долучилися жінки з різних частин України, з великих міст і сільських рад, наші партнери і ті, хто ніколи не працював з нами, жінки Ізраїлю, Англії, Росії, Білорусі та Молдови. До нас звернувся бренд жіночого взуття зробити універсальну модель взуття червоного кольору, ряд кризових центрів і центрів правової допомоги, громадські організації та державні установи, Громадське радіо. Ми змогли надихнути жінок дуже простими діями висловити свою позицію і розширити жіноче коло підтримки України.
  • Коли йдеться про домашнє насильство, доведено, що практично половина жертв насильства мовчать. Подібні глобальні ініціативи підтримки здатні показати жінкам, що вони не самі у своїй проблемі, що вони повинні говорити, адже гласність – перше у боротьбі із насильством. Жінка має розуміти, що сказавши «Я – жертва домашнього насильства», її не піддадуть осуду, а зрозуміють і підтримають.
  • Ми підтримуємо важливу глобальну ініціативу організації @Every Woman Treaty, показуючи, що жінки в Україні також рухаються у цьому питанні. А жіноча підтримка і солідарність – не пусті слова для нас.

Тож дякуємо кожній та кожному за участь!
Хотілось би, щоб у майбутньому такі флешмоби були не потрібними, а червоне взуття у нас асоціювалось просто із елементом одягу…

Провести мероприятие

Создать группу

Пройти обучение