Телефоны

 «Я вибираю життя! А ти?» — з таким особистим питанням та закликом ми звернулися до дівчат та жінок у різних містах та країнах.

Відповідь була однакова – «Я теж!». Саме тому навколо нашої кампанії, присвяченої місяцю профілактики та боротьби з раком грудей мобілізувалися активістки та жінки з різних міст і навіть країн!

В Україні, за статистикою, кожна 7-8 жінка має проблеми із грудними залозами, проте до лікарів звертається занадто пізно: у кожної 4-тої жінки при першому огляді виявляють захворювання на пізніх стадіях (джерело: moz.gov.ua). Змінити ситуацію допоможе профілактика та раннє виявлення хвороби, адже на I стадії рак грудей виліковується у 95% жінок.

Давайте ж підсумуємо, порівняємо та згадаємо як це було!

ЯК ЦЕ БУЛО?

АРТ-МАРАФОН. Стержнем акції став арт-марафон «Окрилені рожевою стрічкою«, який проходив у чотирьох містах України. Учасниці марафону мали змогу ознайомитись із фотовиставкою художниці Наталії Базилєвої. Моделі фотовиставки — десять жінок, які перенесли рак молочної залози, що подолали хворобу і стали провідниками основної ідеї виставки — потрібно звертати увагу на себе та своє тіло, доглядати та дбати про збереження свого здоров’я. Цю виставку підтримує Катерина Андрушкова — лікарка і онкопаціентка, яка на своєму досвіді знає, як важливо вчасно виявити проблему.

Такий марафон пройшов у Хмельницькому, Дніпрі, Рівному та Одесі, поєднуючи консультації із лікарями, просвітницькі бесіди та лекції, прес-конференції тощо. Учасниці акції відзначають, що використання такого культурного елементу стало чимось новим і цікавим для звернення уваги на цю непросту тему. І тому арт-марафон вирішено продовжити, фотовиставка відбудеться і в інших містах України

Арт-марафон у Хмельницькому

Арт-марафон у Дніпрі

Арт-марафон в Одесі

Арт-марафон у Рівному

«Ця фотовиставка випромінює тепло і ніжність, і говорить про те, що кожна жінка повинна бути здорова. Я візьму свою подругу за руку і приведу її подивитися ці картини», – Світлана, учасниця заходу у Рівному


ПРОСВІТНИЦЬКІ ЗАХОДИ. Окрім арт-марафону, до жовтневої акції долучилися жіночі групи, організації ті інші ініціативи. Вони організували та провели у своїх містах просвітницькі заходи та акції з однією метою — розповісти жінкам про важливість власних дій для збереження здоров’я своїх грудей!

Велопробіг «Рожева стрічка», фотозони, вулиці акції, фотомарафон, зустрічи в єврейських громадах, у медзакладах, у ВУЗах, Дні здоров’я із медичними оглядами, консультаціями та діагностикою, тренінги та індивідуальні консультації — і це ще далеко не весь список заходів, проведених нашими активістками за підтримки партнерів.

Важливим є те, що навколо теми збереження здоров’я грудей, об’єдналися й учасниці інших проектів нашої організації. На тренінгах з жіночого лідерства, на святкуваннях традиційних свят, під час курсів та лекцій, так чи інакше учасниці торкались цієї теми.

Консультативно-просвітницька зона на фестивалі в Одесі

Вулична акція та лекція в бібліотеці в Херсоні

Вулична інформаційна акція у Запоріжжі

Тренінги у Макіївці: тренінг 15 жовтня, тренінг 19 жовтня

Консультативно-просвітницький захід у Харкові

Розмови про важливе під час святкування Симхат Тора у Черкассах

Лекція-бесіда для слухачок курсів ОРТ-КешерНет у Кривому Розі

Фотомарафон учасниць семінарів «Мами-доньки»

«Жовтень – це місяць боротьби з раком молочної залози, але для перемоги над хворобою треба говорити про здоров’я, і ​​навіть не стільки говорити, скільки робити. Наші буклети та Маршрути здоров’я з інформацією для різних вікових груп, консультації від фахівців де пройти діагностику – це важлива сходинка до того, щоб жінки від теорії перейшли до практики і справді проходили своєчасні обстеження» – Ірина Гладка, лідерка Проекту Кешер в Херсоні


ОНЛАЙН-КАМПАНІЯ. Цього року наша просвітницька робота торкнулася і дистанційних форм інформування. Так, у соціальних мережах ми регулярно робили дописи із корисною інформацією про збереження грудей, отримуючи зворотній зв’язок від підписниць, знайомили їх з нашими буклетами та брошурами в електронному вигляді.

Також був проведений онлайн-вебінар із лікарем-онкологом, під час якого спеціаліст не тільки розповідав про профілактику раку грудей, але й в режимі онлайн відповідав на запитання слухачок. Варто виділити й онлайн-тест, після проходження якого жінки отримували топ дій для правильного догляду за своїми грудьми.

Також ми записали грунтовне інтерв’ю з координаторкою жовтневої акції, керівницею програми «Жіноче здоров’я» Мариною Константиновою, в якій активістка відповіла на найбільш гострі та найбільш актуальні питання щодо нашої акції та діяльності в цілому.

Вебінар із доктором медичних наук, онкологом О.А. Волченком

Інтерв’ю із керівницею програми «Жіноче здоров’я» Проекту Кешер М. Константиновою

ТЕСТ: Чи правильно Ви стежите за здоров’ям своїх грудей?

«Коли говориш з людьми про те, що їх хвилює, а форми проведення заходів вибирають не нудні, інтерактивні та сучасні – тоді й є інтерес, і результат. Я абсолютно переконана, що, тільки об’єднавши зусилля різних сфер, ми зможемо змінити відношення жінок, і чоловіків, звичайно теж, до свого здоров’я з пасивного на відповідальне» – Марина Константинова, керівниця програми «Жіноче здоров’я»


ЗМІ. Важливою цього року стала й робота із ЗМІ, адже завдяки їм тема важливості збереження здоров’я грудей могла охопити більшу кількість жінок. Так, ми брали участь у прес-конференціях, публікувалися на місцевих інформаційних порталах та розповідали про жовтневий місячник на телебаченні.

Також у Вінниці ми вперше використали повномасштабну стаціонарну зовнішню рекламу — банер з просування відповідальної уваги чоловіків до збереження здоров’я жінок, і рекомендації для самих жінок по обстеженням.

ЗМІ про арт-марафон у Хмельницькому

ЗМІ про арт-марафон в Одесі

Прес-конференція в Одесі

«Неабияку користь та практичні поради отримують учасниці подібних заходів завдяки участі у них  профільних фахівців. Колишнім провідним волонтером просвітницького руху на Хмельниччині був знаний онколог Гаррі Дробнер, який проводив огляди жінок у свій вільний час, де б його допомоги не потребували» – інформаційний портал Поділля News

Найважливіший результат місячника — це те, що більше півтори тисячі жінок обстежились та дізналися про стан здоров’я своїх грудей, більше десяти тисяч відвідали наші акції та дізналися про важливість профілактики і більше двохсот тисяч дівчат та жінок дізналися про збереження здоров’я грудей на наших інтернет-ресурсах. Жовтневий місячник вкотре нам показав, що недивлячись на доступ інформації та медицини, жінки часто не знаю правди про своє тіло, не знають як дбати про здоров’я грудей та в цілому. Тому на цій акції ми не закінчуємо інформувати про це, наші арт-марафони тривають, онлайн-кампанії також, а активістки у містах чекають на проведення нових тематичних заходів. Пам’ятайте, самообстеження + рання діагностика = запорука здоров’я ваших грудей! Ми вибираємо життя! А ви?

Провести мероприятие

Создать группу

Пройти обучение