Телефони

Шукаємо активну, уважну та відповідальну дівчину для роботи із документацією у колектив активних жінок некомерційної жіночої організації ВЖЄО «Проект Кешер». Ми починаємо з половини робочого часу, але зростання обсягу роботи очікується через 3-6 місяців.

Що Ви будете робити?

Фінанси / Адміністрація:

  • Збирати, організовувати та надавати всю фінансову документацію (квитанції, копії чекових виплат, фінансові звіти роботодавців та інші) до бухгалтерії ПKУ двічі на місяць.
  • Щомісяця збирати звіти про робочий час та відшкодування від працівників і надавати їх виконавчому директору.
  • Розподіляти документацію витрат за індексом бухгалтерського обліку згідно з наглядом директора.
  • Допомагати, якщо необхідно, у створенні запропонованого річного бюджету, щоквартальної фінансової звітності та бюджетної звітності до фондів.
  • Допомагати директору та бухгалтеру в процесі підготовки щорічних ревізованих фінансових та наративних звітів та іншої документації.

Логістика

  • Здійснювати перевірки витрат на страхування співробітниць.
  • Вести переговори з постачальниками.
  • Допомагати технічною підтримкою спільної діяльності з організаціями-партнерами.
  • Збирати дані та фотографії засідань груп ПКУ та інших заходів для подальшої звітності.
  • Розробляти та оновлювати систему ПКУ CRM для управління учасниками, лекторами, співпрацями, базами даних про донорів та постачальників.
  • Допомагати при розсилці повідомлень у особливих випадках.
  • Бути відповідальною за друк всіх матеріалів ПКУ, визначених та підконтрольних виконавчому директору, включаючи перевірку цінових витрат принтерів та дизайнерів.
  • Розробляти та оновлювати організаційний календар Google, а також спільні документи.

Необхідні знання та навички:
  • Глибокі знання в галузі управління та оновлення платформ Excel, Word, Powerpoint, а також досвід роботи з медіа (FB, блоги, WordPress тощо).
  • Володіння знаннями з управління та оновлення грошових потоків, а також роботи з бюро бухгалтерій та українською структурою ГО.
  • Сильні міжособистісні навички, професійність та прозорість.
  • Навички оцінки, продуктивності та вимірювання результатів.
  • Високі навички усного та писемного знання української та російської мов, бажані хороші знання англійської мови
Що пропонуємо ми?
  • Роботу у міжнародному колективі активних жінок, які реалізують більше 14 проектів щорічно з ціллю покращення становища жінки у суспільстві.
  • Саморозвиток, можливість участі у лідерських та навчальних тренінгах організації.
  • Роботу у комфортабельному офісі у м. Кривий Ріг.
  • Офіційне оформлення, оплачувані відпустки .
  • Гнучкий графік. Ми починаємо з половини робочого часу, але зростання обсягу роботи очікується через 3-6 місяців.

Якщо Вам цікава ця посада, надсилайте супровідний лист та резюме на адресу projectkesher.org.ua@gmail.com не пізніше 15 лютого 2020 року. Ми чекаємо на Вас!

Провести захід

Створити групу

Пройти навчання